12.10.2008

Ogłoszenia

Ale dzisiaj Robert Kubica pokazał klasę. Startował z szóstego miejsca, a ostatecznie uplasował się na podium i to na drugiej pozycji tuż za dwukrotnym mistrzem świata, Hiszpanem Fernando Alonso. Niestety byłem na weselu i nie obejrzałem tego wyścigu czego okrutnie żałuję. Dopiero rano, gdy przeglądałem ogłoszenia dowiedziałem się o tym fantastycznym starcie Kubicy w Japonii. Teraz właśnie siedzę i szukam na youtube może ud ami się znaleźć jakieś fragmenty z dzisiejszego wyścigu żebym mógł na spokojnie obejrzeć.Potem dopiero wrócę do mojej pracy i zacznę akceptować ogłoszenia, które dodały się do mojego portalu. Jakiś czas temu nabyłem taki serwis z ogłoszeniami na allegro i pomału zaczynam go wdrażać i promować. Zmieniłem mu domenkę na ładniejszą i taką , którą łatwo zapamiętać więc jest szansa, że serwis się przyjmie i będzie popularny. Jest z nim jednak jeszcze troszkę pracy i kilka poprawek trzeba w nim dokonać, ale to już tylko kosmetyka więc na dniach powinniśmy skończyć i oddać w stu procentach do użytku.

Brak komentarzy: