25.09.2008

Ciąża

To juz jest mój ostatni na dzisiaj artykuł reklamowy, który napisałem. Na dzisiejszy wieczór wziąłem na warsztat wdzięczny temat jakim jest ciąża. Lekko padnięty jestem po całym dniu pracy i spać mi się chce coraz bardziej, ale jeszcze postanowiłem popisać trochę w internecie o ciąży. Mam już trochę doswiadczenia w tych sprawach więc co nieco wiem. Mam dwójkę dzieci. Chłopca i dziewczynkę. Dzieli ich dośc duża różnica wieku ponieważ córka ma osiemmiesięcy , a synek 10 lat. Są to dzieci z dwiema różnymi kobietami. U każdej całkiem inaczej wyglądała ciąża. Pierwsza żona dostał kota i odbiło jej kompletnie podczas ciąży. Foch gonił focha, a zachciankom takim na siłę nie było końca. Druga żona była o wiele bardziej spokojna i prwie nie odczuwałem tego na swojej skórze, że jest ona w ciązy.

Brak komentarzy: