20.10.2008

Konkursy sms

Od jakiegoś czasu moja firma popadła w lekkie tarapaty finansowe i trochę straciła płynność finansową. Po prostu pochłaniają nas koszty utrzymania interesu. Nic nie jest przecież darmowe i za wszystko trzeba zapłacić i to w dodatku w terminie bo kontrahenci naliczają karne odsetki. Posiedziałem, pogłówkowałem i wymyśliłem całkiem nowy interes, który powinien postawić moje finanse na nogi. Właśnie jestem w toku negocjowania z systemem obsługi sms i na dniach powinniśmy podpisać umowę, która to sprawi, że wdrożę własne konkursy sms w internecie. Oprócz tego jeszcze muszą moje schematy oraz regulaminy konkursów sms zaakceptować operatorzy gsm i to wszyscy. Mój plan na zarabianie jest bardzo prosty i sa zachodzę w głowę dlaczego nikt jeszcze czegoś takiego nie zrobił i nie promuje takiej strony z konkursami sms jak moja. Jutro pójdę do biura biegłych rewidentów i księgowych, aby uzyskac od nich ekspertyzę czy to co chcę zrobić jest na sto procent legalne i czy nie grożą mi za to żadne konsekwencje prawne lub skarbowe. Trzymajcie za mnie kciuki bo to będą takie konkursy sms gdzie będzie można wygrać bardzo drogie nagrody. Główną nagrodą będzie do wygrania jeden milion złotych za sms o wartości 1,22 złote.

Brak komentarzy: