3.11.2008

Naprawdę darmowe strony

Przydałoby mi się parę spokojnych dni spędzonych po za miastem bo ledwo już zipię i padam na twarz z przepracowania. Wszędzie gdzie się tylko rozejrzę to widzę te moje darmowe strony. Chyba powinienem dostać jakąś nagrodę od premiera za propagowanie darmowych stron. Dzięki mojej pracy nasz naród ma co robić w internecie i się nie nudzi, a co za tym idzie nie ma pretensji o nie wiadomo co. Niepotrzebne są przecież jakieś manifestacje i zamieszki skoro można mieć komputer, internet oraz darmowe strony internetowe. Boję się aż pomyśleć co by było gdyby wszystkie strony w internecie były płatne i nie było darmowych serwisów. To by dopiero były awantury i zadymy na ulicach. Sfrustrowany tłum szturmowałby witryny sklepowe i demolował jak popadnie. Więc ja jako prawdziwy patriota tworzę ile wlezie polskie darmowe strony internetowe. Ten o którym tutaj mowa to taki portal internetowy nowej generacji. Są różne dziwaczne serwisy i tylko z nazwy darmowe. Mój będzie rewelacyjny i nic tam nie będzie płatnego nigdy. Same darmowe skrypty i komponenty. Darmowe blogi, fora oraz serwisy informacyjne.

Brak komentarzy: