11.11.2008

Darmowe gry na komórkę

Szukam kogoś kto wie jak i umie instalować darmowe gry na telefony komórkowe. Są różne fora gdzie takich darmowych gier na komórkę są całe setki, ale nie ma nigdzie rzetelnej instrukcji z opisem jak taką ściągniętą grę w swoim telefonie zainstalować. Te darmowe gry na komórkę są naprawdę wysokiej jakości i sam chętnie bym sobie czasem w jakąś pograł. Ostatnio widziałem piłkę nożną na telefony komórkowe oparte na systemie Symbian i dosłownie wymiękłem. Powaliła mnie na kolana grafika i dźwięki. Super muzyka i animacje. Nigdy bym nie uwierzył, że są to darmowe gry na komórkę. Ja żyję czasem jeszcze czasami, gdy na świecie królowały komputery klasy zx spectrum. Pierwsze darmowe gry były tak proste i prymitywne, że dzisiejsze telefony komórkowe to przy nich prawdziwe salony gier. Jeśli chodzi o darmowe gry lub tapety to sprawa jest bardzo prosta. Natomiast z grami to już zupełnie inna sprawa i trzeba się znać żeby umieć je bezbłędnie uruchomić na swoje komórce. Ja znam się na komputerach , telefonach i internecie, a jednak bez odpowiedniej instrukcji nie jestem w stanie pograć sobie z jakąś fajną grę. Tak często bywa , że jak coś jest za darmo to trzeba pokombinować. Dokładnie tak jest w temacie związanym z darmowymi grami na komórkę.

Brak komentarzy: