20.11.2008

Darmowe kartki świąteczne

W pewien ponury grudniowy piątek postanowiłam, że pojadę na weekend do mojej siostry na wieś. To bardzo piękne miejsce i przyjeżdżam tam, kiedy tylko mogę. Ewa jest ode mnie starsza o osiem lat, już dawno wyszła za mąż i ma trójkę dzieci. Uwielbiam moich siostrzeńców, to okropne łobuzy, ale nie sposób ich nie kochać. Cała rodzina przymyka oczy na ich psoty. Kiedy dotarłam na miejsce, okazało się, że mój szwagier złamał nogę i jest w szpitalu. Ewa bardzo chciała go odwiedzić i zapytała, czy zaopiekowałabym się w tym czasie dziećmi. Zgodziłam się z radością, bo zabawa z tymi małymi szkrabami to dla mnie sama przyjemność. Pomyślałam, że skoro za oknem jest zimno i pada deszcz, to zorganizuję im jakieś ciekawe zajęcia w domu. Pierwsze co mi przyszło na myśl to kartki świąteczne. Posadziłam ich przy dużym kuchennym stole, wyciągnęłam mnóstwo kolorowych wycinanek, nożyczki oraz klej i tak powstała nasza zaczarowana wytwórnia świątecznych kartek, a z nią nasza darmowa strona. Najpierw zabraliśmy się do tworzenia jak najpiękniejszych kartek na święta Bożego Narodzenia, a później wymyśliliśmy bardzo zabawne kartki świąteczne. Spędziliśmy w ten sposób fantastyczne popołudnie. Kiedy Ewa zobaczyła nasze dzieła, poprosiła, żebyśmy zrobili jeszcze więcej takich kartek, bo chciałaby je wysłać na święta całej rodzinie.

Brak komentarzy: