15.12.2008

Darmowe strony z mp3 oraz imprezy

Dało mi ostatnio do myślenia zachowanie jednego z moich pracowników. Umawiał się ze mną na jedno, a potem robił drugie. Nie wiem czy jest to osoba fałszywa niegodna zaufania czy za dużo od niego wymagam i za szybko chcę mieć coś zrobione. Nawet ostatnio nie był gościem mojej imprezy, którą organizowałem dla pracowników. Zajmujemy się robieniem stron internetowych i do jego zadań należy robienie tam porządków. Mamy różne darmowe strony. Ostatnio pracujemy nad taką gdzie użytkownicy wrzucają swoje darmowe mp3. Jest tam jeszcze wiele do zrobienia i wdrożenia bo pomysłów mam naprawdę mnóstwo. Teraz pracuję żeby częścią tej strony były także darmowe imprezy. Mój telefon aż się grzeje od wydzwaniania do pracowników i podsyłania im cały czas nowych rzeczy do zrobienia na stronie. Na jutro zaplanowałem kolejny odcinek prac i mam nadzieję, że chłopaki się nie załamią. Przyznam, że ostatnio mało sypiam bo cały czas zasuwam nad tą darmową stroną internetową. Mam dodatkową motywację do roboty bo wejścia rosną tam w przerażającym tempie co cieszy mnie niezmiernie. Myślę, że za kilka miesięcy ta darmowa strona z muzyką mp3 i imprezami może być liczącym się portalem w świecie disco.

Brak komentarzy: