16.09.2008

Dziewczyny

Coś ostatnio zaniedbałem troszkę moją stronę z dziewczynami. No mam taki portal, który promuje dziewczyny i to w dodatku te, które są nago. Strona ma czerwony kolor i zupełnie nie przejmuje mnie to , że niedawno splajtował jeden z największych amerykańskich banków. W Ameryce szefostwo banków każe swoim pracownikom oszczędzać każdego dolara i tak źle nie było od dziesięciu lat. Ekonomiści modlą się o lepsze jutro i liczą, że giełda znowu zacznie wzrastać. Są tacy co chodzą i płaczą bo potracili majątki na giełdzie. Moje dziewczyny mogą mieć to wszystko gdzieś bo pomimo kryzysu będę je na moim serwisie pokazywał. Tak samo nie obchodzi mnie i moich dziewczyn kto rządzi w kraju, lewica czy prawica. Chcę mieć taki portal, który pokażę najfajniejsze nagie dziewczyny i będzie tam dużo odwiedzin przez osoby, którym nie jest obce piękno kobiecego ciała.

Brak komentarzy: