12.09.2008

Darmowy hosting i konta www

No to ostatnio zaszalałem i odpaliłem jeden z najważniejszych projektów internetowych jaki miałem w planach na ten rok. Jest to system dla darmowych kont www. W największym skrócie to jest darmowy hosting stron internetowych. Na razie wszystko jest w zaawansowanej fazie testów i nie do końca wszystko działa jakbym sobie tego życzył, ale to już tylko kwestia czasu zanim będzie można zakładać darmowe konta www. Nie to żeby to był mój jakiś kaprys czy zachcianka, tylko ma to być działający dobrze interes, który generuje określone przychody. Będę w tym serwisie dzierżawił powierzchnie reklamowe i wyświetlał banery animowane przygotowane przez mojego grafika. Będzie to najładniejszy i najbardziej animowany darmowy hosting stron internetowych w polskim internecie. Każdy kto zdecyduje się tam na założenie darmowego konta www będzie dumny, że to właśnie u nas zdecydował się prowadzić swój osobisty portal internetowy.

Brak komentarzy: