11.03.2009

Darmowe strony różne

Szukam różnych darmowych stron internetowych. Tak naprawdę nie ma dla mnie większego znaczenia co się na nich znajduje bo ja lubię po prostu serfować po internecie. Chodzi mi tylko o to żebym nie musiał płacić na odwiedzanie tych portali. Niby większość serwisów jest darmowa, ale czasem to tylko pozory i trzeba zapłacić żeby uzyskać pełny dostęp. Darmowe strony internetowe mają swój urok i ja nie mogę bez nich żyć. Znam też super katalogi na darmowe strony internetowe, ale wierzcie mi , że dziewięćdziesiąt procent stron, które tam jest dodanych to nie nadaje się do niczego. Ja jestem wybredny i lubię wartościowe portale. Nie chcę się zadowalać byle czym i dokładnie sprawdzam każdy serwis zanim zdecyduję się na nim dłużej podziałać. Teraz chcę zagłebić temat darmowe serwery.

Brak komentarzy: