7.03.2009

Darmowe strony na dzwonki

Ciekawe ile w polskim internecie jest już stron, które oferują darmowe dzwonki polifoniczne na telefony komórkowe? Według mnie jest ich już chyba kilka tysięcy i jak tak dalej pójdzie to będzie ich chyba kilkadziesiąt tysięcy niebawem. Każdy może sobie już założyć własną darmową stronę i mieć na niej darmowe dzwonki na komórkę. Jest to o tyle łatwe, że przy dzisiejszej technice możemy zakładać darmowe strony jednym kliknięciem i to bez znajomości języka html. Jest już tyle gotowych szablonów i skryptów, że można przebierać i wybierać dla siebie najlepszy i najbardziej odpowiedni. Sam widziałem już kilkadziesiąt darmowych skryptów na strony i darmowe dzwonki. Są to coraz bardziej skomplikowane i profesjonalne systemy i wystarczy tylko opłacać hosting lub nawet wiedzieć jak to zrobić za darmo. Ten darmowy katalog stron też widzę, że już ma w swoim spisie wiele stron na darmowe dzwonki i nie jestem oryginalny poruszając ten temat. Moje ulubione darmowe dzwonki na komórkę to są takie z muzyką i to najlepiej rockową. Mam ustawione jako darmowe dzwonki swoje najlepsze nagrania i piosenki, które pobieram także z darmowych stron zarówno tych co są moją własnością jak i z tych, które należą do kogoś innego.

Brak komentarzy: