11.03.2009

Darmowe gry na stronie

Ja nie wierzę w to, że ktoś może być tak bezdennie głupi. Mój wspólnik od jakiegoś czasu non stop kombinuje jak tutaj naciąć mnie na kilkaset złotych. Normalnie jestem w szoku, że wcześniej się na chłopaku nie poznałem. Coś mnie tak już jakiś czas temu lekko zaniepokoiło, ale zlekceważyłem sygnały. Miałem nawet plany żeby jeszcze bardziej zazębić z nim współpracę i zrobić taką stronę na której będą darmowe gry komputerowe. Chciałem go wciągnąć w moje inne dochodowe interesy internetowe i takie darmowe strony internetowe, które zarabiają w internecie. Założyliśmy nawet wspólną firmę i chcieliśmy robić grube interesy jednak koniec końców nic z tego nie wyszło. Nie ma w tym mojej winy tylko po prostu zaczął się kryzys i załamał się rynek deweloperski, który chcieliśmy zawojować. Ja już nawet nie chcę żeby on mi oddawał moje pieniądze tylko chcę w pokojowy sposób zakończyć współpracę między nami. Czasem nawet ostro imprezowaliśmy razem ze sobą i teraz sobie przypominam, że zawsze ja byłem do tyłu w rozliczeniach między nami. Teraz mam już gdzieś biznesy z tym człowiekiem i sam zajmę się moimi darmowymi stronami i będą tam najfajniejsze darmowe gry. Znajdziecie tam także darmowe filmy oraz muzykę.

Brak komentarzy: