19.12.2008

Darmowe strony z muzyką mp3

Ciężki dzień w pracy. Jedyne, o czym marzyłam to powrót do domu, gorąca kąpiel, ciepły szlafrok, gorąca czekolada. I oby nikt nie dzwonił ani nie pisał, bo jestem wściekła, można by powiedzieć, że gryzę. Chcę już tylko odpalić komputer i przeglądać moje darmowe strony z muzyką mp3. Wsiadam do auta i jaka kretynka zajeżdża mi drogę. Akurat leciała w radiu moja ulubiona darmowa muzyka. Myślałam, że zabiję. Ale zatrzymała się przeprosiła i pojechała dalej, a ja do mieszkania. Automatycznie po wejściu do domu odsłuchuję automatyczną sekretarkę, a tam trzy wiadomości od mamy, szefa i moich walniętych koleżanek. Ale tak pozytywnie. O boże karzą mi włączać komputer i włączyć pocztę no i oczywiście odczytać wiadomości. Czynię to z jeszcze wielką złością. Ale włączam przed tym radio. Darmowa muzyka i mp3 mnie uspokaja. Załączam i nie wierzę 20 nowych wiadomości. Rany dziewczyny pogrzało was- myślę sobie. Moje najlepsze przyjaciółki czasami mają głupie pomysły i jestem im w stanie wiele wybaczyć, ale dzisiaj to, to chyba nie. Ale spokojnie przemawia przeze mnie złość. Otwieram każdą po kolei i widzę nasze wspólne fotki jeszcze z dzieciństwa, podstawówki, liceum i te z czasów obecnych. A na końcu nie wierzę dwa zdjęcia z usg, prawie takie same, o rany one obie są w ciąży. Tylko ja jak zwykle na końcu, ale i tak się cieszę. One zawsze wiedzą jak mi poprawić humor.

Brak komentarzy: