12.08.2008

Darmowe mp3

Było piątkowe popołudnie. Jutro rano wyjeżdżałam nad jezioro. Pakowałam się cały tydzień, ale oczywiście zakupów niezbędnych kosmetyków odwlekłam na ostatnia chwilę. Mając godzinę do zamknięcia mojej ulubionej drogerii popędziłam, jak szalona. Na miejscu zastałam sporą ilość ludzi. Muzyka i darmowe mp3 z drogerii rozchodziła się w każdym kierunku. Wielki plakat nad sklepem informował o 5 urodzinach. Atrakcji nie brakowało. Ceny dużej ilości produktów były promocyjne, co bardzo mnie ucieszyło. Kierowniczka sklepu zapraszała do quizu. Im większa ilość poprawnych odpowiedzi, tym fajniejsza nagroda. Po sklepie, między regałami, przechadzał się znajomy fotograf i robił zdjęcia. Za sklepem na podjeździe odbywały się zabawy dla dzieci. Maluchy dawały upust swoim artystycznym talentom. Byłam zaskoczona, że impreza jest naprawdę taka duża. Moje zaskoczenie było jeszcze większe, kiedy dostałam nagrodę. Wzięłam udział w quizie. Wygrałam odtwarzacz mp3, bo odpowiedziałam na największą ilość pytań. Co, jak co, ale darmowe mp3 na sam wyjazd to bardzo miła niespodzianka.

Brak komentarzy: