17.01.2008

Darmowe opowiadanie.

Proszę bardzo, w internecie można znaleźć też darmowe opowiadanka :

Odkąd jesteśmy rodzicami, mój mąż zmienił się nie do poznania. Dużo częściej przebywa w domu, pomaga mi w sprzątaniu i opiece nad maleństwem. Niedawno wpadł na pomysł utworzenia stronki o naszej rodzinie, który to pomysł bardzo przypadł mi do gustu. Prawda jest taka, że wszyscy znajomi domagają się od nas zdjęć synka, a my nie zawsze mamy czas na wysyłanie maili. Łukasz znalazł w sieci miejsce, gdzie oferują darmowy hosting i od teraz można oglądać naszego malucha, kiedy tylko się zechce. Pamiętam, że kiedyś Internet mieli tylko ci z nas, którzy pracowali przy komputerach, albo też ci, którzy mieli dużo kasy. A teraz, jeśli ktoś nie ma neta, to czuje się wręcz chory. Darmowa poczta mailowa sprawiła, że możemy utrzymywać ze sobą kontakt będąc w różnych zakątkach Ziemi i to mnie strasznie cieszy. Mój brat mieszka bowiem w Australii i widujemy się co mniej więcej dwa lata. Ale teraz to jest mały problem, bo wysyłam mu maile, gadamy poprzez komunikator i to jest fajne. On nawet muzykę naszą zna dobrze, bo istnieją przecież darmowe mp3 . Także czasami to on jest bardziej na czasie z naszą kulturą, niż ja, bo ja mam mniej czasu na Internet.

Brak komentarzy: